tirsdag, november 18, 2008

Austrian Socks

Kan I huske poserne; Papirsposerne jeg tilbage i januar pakkede med hvert sit projekt?
De skulle være mine bidrag til de 12 - intentionerne var gode, men det gik ikke helt efter planen.
Der er kommet nyt indhold i en enkelt eller to, men ellers er der bare sket det, at antallet af poser er steget støt og roligt gennem året. Sådan må det være – for ellers er der jo ingen udvikling. Ja det forsøger jeg i hvert tilfælde at bilde mig selv ind men ..... Det er altså snart ikke plads til flere.

Derfor greb jeg ud. Ikke efter den første den bedste, men meget bevidst efter af de poser jeg vidste ville give et hurtigt resultat; Den med de halvfærdige sokker. Der manglede kun en hæl, en tå og det imellem – og nu har jeg så et par lækre varme sokker til mine vinterkolde fødder.

Det er min debut med Favorite Socks – ja her har jeg ikke været helt fremme i skoene. Tilgengæld er jeg tidligt ude med afslutningen af de 12 projekter for 2008 - Austrian Socks er mit decemberbidrag og derudover giver de gode procenter til Luzux-O-Meteret.


Faktaboks

Garn: Vital fra Hjertegarn frv. 075

Opskrift: Austrian Socks fra Favorite Socks. Strikket på pind 3

Luxuz-O-Meter: Jeps. Garnet er rester fra dengang jeg strikkede GAAA, sokkerne "spiste" 117 gram og det giver så lige 5,85 % mere - det går fremad.

7 kommentarer:

Pernille sagde ...

Hvor er det bare et par skønne sokker, dem kan du godt være stolt af.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Der fik du lige pirket lidt til min dårlige samvittighed - sådan et par ligger halvfærdige i min strikkekurv (helt nede i bunden), men jeg kan da godt få lidt præstationsangst, når nu jeg ser dine ;o) De er for flotte !

KH Tina

Anonym sagde ...

Nøøøøøjj, næsten halvvejs!!
Og sikke nogen skøønne sokker!
Knus,
Britt

Irene sagde ...

Vildt flotte sokker - siger jeg, der slet ikke kan strikke sokker :-(

Anonym sagde ...

De er skønne! Sjovt nok sidder jeg lige nu med bogen (og endnu en gang embossed) og tænker på netop austrian socks som en af de sokker jeg godt vil strikke snart :o)

bea's blog sagde ...

Hei!
Sokker er bare nydelig ~ ♥ ~ og alt andre ting du lagret ogsa.
Kommer for en besök hos bloggen min
www.bea-nype.blogspot.com.
Velkommen!!!
~ ♥ ~
Beatrice

Tine sagde ...

Meget smukke sokker.

Har lige skrevet mig på låne listen, til sokkebogen, på biblioteket.
Den ser skøn ud den bog.

Men der er 2 mdrs ventetid :-(