søndag, november 12, 2006

Det var fire!

En lille hurtig glimmer sag til Barbie som strandede da Maria købte et par Bratz dukker og højlydt orienterede sin mor om at "Barbie var yt!"
Jeg forstår det ikke - syntes helt ærligt at Barbie er noget smukkere end Chloe, Phoebe og de andre Bratz piger men sådan skal det nok være.

Barbie er stadigvæk ikke 1. valget, men når der nogen gange mangler der en ekstra prinsesse eller en ond stedmor kommer de frem fra kasserne.

Jeg var spændt på hvordan hende her ville blive modtaget på pigeværelset, men hun blev heldigvis inviteret med i den leg Maria og Mathilde leger lige nu - og det var ikke i rollen som stedmor. Lidt glimmer og sølvtråd gør underværker - så betyder det åbentbart ikke så meget at man er i familie med Barbie.

Faktaboks

Garn: Alpaca fra Garnstudio, glimmer og sølvtråd af ukendt oprindelse fra lageret

Opskrift: Sticka till Barbie nr. 310. Strikket på pind 2½

5 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Der bliver da afsluttet i lyntempo, det kan jeg godt forstå, for det nye IK er forrygende.
Takker for gennemgangen af sokkekompaset, måske man skulle til at strikke efter tyske bøger...

Anonym sagde ...

Skønt du holder fast i afslutningsfesten - feeeeeed følelse, ikk! Nu er jeg så spændt på om næste FO er Fetching, sjal eller måske ligefrem Zebra....
KH Britt
...der også veeeeeenter på det nye IK - preview ser fantastisk ud.

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Hold da op, hvor pindene ryger hos dig - man bliver naesten helt misundelig... men jeg har ikke rygrad til det - i hvert fald ikke lige nu. For oevrigt er det sokkekompas da vaeldig interessant, hvor kan man koebe bogen?

Fortsat god fest ;-)
Karen

Anonym sagde ...

Er det ikke en herlig fornemmelse at få afsluttet så mange ting?

Der er bare for mange søde Barbie-opskrifter på den hjemmeside, næsten så mange at man ikke kan vælge.

KH Tina

Helle Holst sagde ...

Jeg lover jer - det er en rigtig god fornemmelse med denne linde strøm af afsluttede projekter. Absolut anbefalelsesværdigt:o)

Das Geniale Sockenbuch føres i mange on-line butikker - jeg har købt min hos www.markno.dk

Kh. Helle