mandag, marts 13, 2006

Med kærlig hilsen

Pisa har for en kort bemærkning været på pause, mens jeg har strikket dette tørklæde til en kær veninde. Vi var engang meget meget tæt, men har de seneste år kun haft sporadisk kontakt. Derfor vidste jeg ikke før for ganske nyligt, at hun har haft en barsk vinter og lige nu "kæmper" for at komme ovenpå igen. Overskud har jeg masser af, to ugers ferie og solskin har ladet mine batterier op; Så meget at jeg gerne deler ud og derfor får hun denne lille hilsen med på vej mod foråret og lysere tider.
I aften skal jeg lige have skrevet et lille brev som skal sendes med til én som skal vide at hun er elsket.

2 kommentarer:

Anne sagde ...

Hvor er hun heldig at ha' en veninde, som dig...
Det er med at dele af overskuddet, når det endelig er der, det betaler sig :-))
KH Anne

Anonym sagde ...

Det må da give dobbelt lykke - et dejligt hjemmestrikket tørklæde, og så ikke mindst tanken der ligger bag !!

KH Tina