torsdag, marts 02, 2006

Echo

Strikkekrisen kradser rundt omkring i det danske land - det gjorde den også her i går aftes. Intentionen var at jeg ville strikke Snowdrop færdig men ..... det er besværligt at strikke to tråde sort mohair uden dagslys og .... så stod der en kæmpe pose med nyindkøbte garner lige ved siden af sofaen. Jeg var simpelthen nødt til at kigge lidt og inden jeg fik set mig om var jeg godt igang med Echo. Jeg vendte kun ryggen til et ganske kort øjeblik :o)
Trøjen er fra Rowans efterårskatalog og jeg har kigget på den længe, det eneste som har holdt mig tilbage var prisen. Derfor stod den øverst på den ønskeseddel jeg havde med til udsalgsfesten i Ålborg og hvor er jeg bare glad for det.
Garnet er Yorkshire Tweed DK og Kid Classic; Den første kender jeg fra et Kim Hargreaves strikkeri men det er min debut med Kid Classic og lad det være sagt - Det kommer jeg til at købe mere af - meget mere. WAUUW hvor er det lækkert !!
Jeg havde store forventninger til denne trøje og indtil videre er de indfriet til fulde. Striberne giver konstant afveksling og det går bare derudaf med sådan et helt nyt strikketøj. Jeg må tilbage til pindene :o)

3 kommentarer:

strikke_jane sagde ...

Et helt nyt stykke strikketøj, som bare glider. Se det er livet *S* Bliv endelig ved med at hygge.

Anne sagde ...

Hvor ville jeg bare gerne afsted til Aalborg, men energien har ligesom forladt mig i disse dage, og jeg kan ikke finde "hoplaen" til at suse afsted!
Men lækkert ser dit nye strikketøj ud, tillykke med det!
k.h. Anne

Susanne sagde ...

Uhmm - den ser blød og lækker ud :o) Kan godt forstå den liige kom til at smutte på pindene. Sikken fart du skyder! Kh Susanne