mandag, februar 20, 2006

Det er en ommer!

Så blev det første ærme færdigt og forsøgsmæssigt monteret med kant. Opskriften skriver "en række fastmasker rundt i kanten" - jeg gav den lige en omgang mere med krebsemasker; Det syntes jeg er pænere. Kanten flandrer en smule men ligger sig pænt efter en tur med strygejernet.
Alt gik fint, ugens trængsler var næsten glemt lige indtil ærmet skulle monteres på selve trøjen. For ja ... det ærmegab skal altså være 12 cm - de 11 cm er en fejl.
Så nu skal der pilles op, strikkes frem og tilbage, tilbage og frem og jeg gider ikke. Godt jeg først har deadline på 7 dage, måske jeg lige skulle kigge lidt på noget andet garn.... Det kan jeg vist godt nå.

2 kommentarer:

Susanne sagde ...

ØV !! Den ser ellers lækker ud - kan det ikke hjælpe på OM'meren ?? Kh Susanne

Anne sagde ...

Hvor er det bare floet med den turkise kant til det brune! Jeg er lige ved at vinde garn op til Snowdrop, glæder mig til at komme i gang med den, den ser sej ud til jeans og t-shirt synes jeg..
Jeg får slet ikke læst nok med her på din hjemmeside, du laver altså bare dejlige ting, og skriver godt :-))