fredag, oktober 28, 2005

Meet Jesper og Jonathan

I foråret flyttede vores lille familie på landet - et stort ønske om mere plads, lys og luft blev opfyldt. Sommeren gik og alt var fryd og gammen, men så ....blev markerne høstet og musene flyttede ind. Jeg er ikke bange for dem, syntes faktisk at det er helt hyggeligt når de kommer en tur gennem stuen bare lige for at sige "hej". Men de roder i skraldespanden, bider huller i poserne og nu har de så også fundet vej til spisekammeret :o( Ja de ved jo nok hvor der er godt at være, men der gik de lige over grænsen. Kasper gider ikke fange dem, ham kan de nærmest trampe på uden at han reagerer, så han fik jeg ikke meget hjælp fra. Maria og hendes far har i måneder plaget om en kat eller to og i torsdags løb jeg så tør for argumenter imod. Jeg har en mistanke om at en eller anden havde fornemmet at jeg var ved at være mør for forarbejdet var gjort. "Jeg har lige fundet der her sted hvor de har 2 killinger, skal vi ikke lige smutte ud og se på dem ?" Egentlig er jeg ikke en katteperson, men helt ærligt hvem kan stå for disse to små størrelser ?

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

naaaaaaaaaaaaarj, hvor ER de søøøøøde!! Jeg glæder mig til ungerne er så store at vi kan tage en ny kat ind i familien - helst en med musejæger-garanti for vores nuværende kat, Arthur, bringer selv musene med ind i huset og lader dem hygge sig herinde. :o/

Vivian sagde ...

Det bli'r du !! En "katteperson", for åååååårrhhh ALTSÅ hvor er de bedårende dejlige !! ;-)))

KH Viv

Susanne sagde ...

Åhhh- hvor er de bare søde :-)Lige til at nusse og lege med. Tror også at de bliver gode musefangere!
Kh Susanne i Silkeborg

strikke_jane sagde ...

Man bliver jo totalt blød om hjertet, når man ser sådan et par størrelser. Jeg ELSKER røde katte, så nu vil jeg lige gå hen og nusse min egen røde hankat bag ørerne.... Inden du får set dig om, er du blevet afhængig af at ha' kat i huset.

Dorte Byskov sagde ...

Neeeej, hvor er de søde. Kan kun tilslutte mig Jane om de der røde katte, de er nu søde. Og gode musejægere - helt sikkert.
Og du kan med garanti ikke undvære kattene når du først har fået dem inden for dørene.
Held og lykke med dem.
KH Dorte B, som selv har to katte, hvoraf den ene er rød og til forveksling ligner Janes.