tirsdag, maj 08, 2007

I´m so lucky lucky .....

Dagen i dag startede ellers grå og trist, med tunge mørke skyer og regn i spandevis.
På jobbet ventede bestillingslister lange som et ondt år. Min arbejdsdag slutter normalt et par timer før køkkenet lukker for bestillinger, så jeg ved aldrig helt hvad der venter mig, når jeg møder ind. I dag var der små gule post-its med bestillinger over alt - 200 sandwiches, adskillige stykker højtbelagt smørrebrød plus diverse små anretninger.
Det blev lidt senere end vanligt før jeg kunne vende snuden hjemad. Men jo tættere jeg kom på hjemmet des længere blev der imellem skyerne og da jeg nåede Aabybro stilnede regnen af.

Afhentning af ungerne i børnehaven var hurtigt overstået - de var helt klar til at komme hjem og jeg tænkte at måske blev det en dejlig tirsdag trods alt.

Det blev det!

For hjemme på mit køkkenbord lå en pakke fra Mette; Smukt indpakket sammen med det sødeste kort.
Den mest vidunderlige nålepude er landet på min matrikel, jeg er bare så stjerneglad.
Den er SÅ smuk og den er min!

Og nu skinner solen!

Knappenålene er gjort klar til aftenens sidste projekt - montering af Blithe. Alt det der monteringshalløj er ellers ikke min hofret men idag glæder jeg mig. Hvordan kan man andet ??

Kæreste Mette du bragte solskin ind i en lang og ellers så trist tirsdag - tusind tusind tak!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er mindst lige så glad som dig. Det er jo det, der er så fornøjeligt ved at gi' gaver. k.h. Mette