tirsdag, februar 20, 2007

Blogger for pokker!

For et par uger siden skiftede jeg til den nye blogger. Mere af nød end af lyst - pludselig kunne jeg bare ikke logge ind på den gamle version mere. Konverteringen gik let og smertefrit så jeg tænkte faktisk ikke videre over det. Ikke før jeg begyndte at få meldinger om at Strikkekurven ikke længere gik i Bloglines filtrene rundt omkring.

Jeg ved ikke om det bare er en højst uheldig bivirkning ved skiftet og gider ikke gå dybere ind i en undersøgelse. Men jeg bliver nok nødt til at bede dig om at "fodre" Bloglines endnu engang hvis du altså ønsker at have Strikkekurven på din liste.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Helle

Hos mig går din blog ok i bloglines, men nogle dage er det som om bloglines ikke opdaterer, f.eks i aftes kom der overhovedet ikke et eneste nyt indlæg i min bloglines, men her til morgen var der over 20, og de fleste var fra i går.
mv Sus

Sanne B. sagde ...

Har samme problem efter at jeg "opdaterede" til den nye version.
Hvor er det bare irriterende. Synes også liige at de lovede at ens template ikke ville lide overlast. B... ....! siger jeg bare - alle mine æ,ø og å'er røg sig en tur.
Nå, men jeg har droppet bloglines, så nu kigger jeg bare forbi hver dag af mig selv. Skulle jo nødig gå glip af noget.
kh
Sanne B.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Og jeg kan ikke få lov til at se dit billede - strengt.

Er du sneet helt inde deroppe i det nordjyske?Kan se i tossekassen, I er godt ramt.

KH Tina