lørdag, januar 13, 2007

Remember me???

Efter mange og lange uger fyldt med dårlige undskyldninger og umulige løsningsforslag fra TDC, som ikke har bragt os nærmere en løsning på vores manglende internetforbindelse har jeg i denne weekend valgt at udfordre en anden af de statslige institutioner. Ungerne og jeg er taget på weekend tur med DSB - en udfordring de indtil videre har bestået med bravour; Der var tog til tiden og god plads i vognen.
Hernede hos mormor og morfar har vi heller intet at klage over - weekenden har budt på dejligt selskab og som prikken over i´et - fri adgang til en internetforbindelse som fungerer upåklageligt. Udenfor raser stormen men det gør ikke spor for vi har ild i brændeovnen og vi hygger os gør vi!!

Jeg har medbragt en liste over de ting jeg mangler og som jeg kun kan få fingrene i via internettet. De næste par timer skal jeg shoppe og surfe som i de "gode gamle dage" - jeg vil forsøge at begrænse mig men mon ikke der ryger en lille "trøstpræmie" i kurven. Det er nu snart 1½ måned siden at forbindelsen røg sig en tur og fremtidsudsigterne er stadig dystre. Vi er igang med ventelisten for 3. gang - fordi der er flere forskellige fejl på vores ADSL og man hos TDC åbentbart kun laver én rettelse pr. fejlmelding.
Jeg har været sur og vred, af og til også rigtig rasende men nu har jeg efterhånden vænnet mig til at vi ikke kan gøre andet end at vente - og det gør vi så!

Strikkekurven derhjemme bugner med færdige og næsten færdige projekter som kun lige mangler det sidste touch. Stakken indeholder vanter og huer til store og små. Dejlige ting som skal holde os varme når det engang blive tid til vinter og sne - Det venter vi så også på!
Jeg glæder mig til at vise det hele frem og det kommer, det lover jeg - lige pludselig en dag når ventetiden er forbi.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

dejligt endelig at höre fra dig, Helle. og har du lavet de der smukke vanter, jeg vil også ha´ !!jeg tror jeg har lige det garn der passer. hmm, mit internet virker jo fint, så jeg ku jo bare bestille mönstret.
kh.Frida

Anonym sagde ...

Godt med livstegn fra dig!
Skønne vanter.
Hvor er TDC dog amatøragtige suuuuuk

Anonym sagde ...

Hvor er det godt at høre fra dig... bare rolig, vi bliver tålmodigt ved med at vente dig (når ellers TDC får fumlet sig færdig)! Jeg elsker altså også de vanter, men må hellere vente lidt med at få flere fristende projekter hjemskaffet (det er slemt nok i forvejen).
Fortsat god weekend/søndag
Kh Karen S

Anonym sagde ...

Jeg vil se frem til at høre mere fra dig:-)
Kh.
Marie-Louise

Anonym sagde ...

Om jeg kan huske dig?? Jooooooo! Og jeg har savnet dig her i blogland - jeg glæder mig også til du atter er tilbage. Hvor irriterende med jeres internet!
KH Britt

Anonym sagde ...

Puh ha Helle, jeg bliver helt svedig ved tanken om 1½ måned uden internet. Det må give frygtelige abstinenser :-) Håber, at TDC snart finder ud af det.

Hilsen
Mette G.