onsdag, april 26, 2006

Tomgang .....

Marias Snowdrop er blevet færdig, og jeg tror, at den er god. Foto og endelig "bevis" for pasform følger en af dagene eller realistisk set, når vi kommer til weekenden.
Ungerne har nemlig nogle rigtigt lange dage i børnehaven og lysten til at agere fotomodel er forståeligt nok minimal, når vi endelig kommer hjem. De lange dage skyldes den bro, som lige nu fylder op på motorvejen nord for Limfjordstunnellen. Jeg skal gennem Aalborg midtby hver morgen og eftermiddag og det er en tålmodighedstest i disse dage.
Jeg ved godt, at vi skal være taknemmelige for, at det ikke gik værre end det gjorde, selvom det selvfølgelig er slemt nok. Og tro mig jeg er taknemmelig, mennesker som mig meget kære, var tæt på. Men det var altså en lang tur hjem fra arbejde i går, hvor den nærmeste omvej fra Aalborg til Aabybro gik via Aggersund. De næste dage satser jeg på Limfjordsbroen - det tager lang tid, men nu ved jeg det og bilen er pakket til lejligheden med frugt, vand, chokolade og et lækkert strikketøj. Så kan de bare komme an de køer!
Jeg har taget hul på Bliss fra det nye Rowan Magazine, en sommertop som oprindeligt er strikket i Calmer. Det garn jeg ikke på lager, men der var noget Zeta fra LøveGarn som næsten passer. Og så skal det nok gå altsammen.

Ingen kommentarer: