onsdag, april 12, 2006

Næste levende billede

Pisa er færdig! Monteret, vasket og klar til brug - når den altså lige bliver tør.
Den er blevet rigtig god og vil blive brugt flittigt. Det er jeg ikke et sekund i tvivl om!

Som tidligere skrevet blev jeg rigtig glad for et strikke rib undervejs med Pisa. Så hvad er mere naturligt end at fortsætte med de 2 ret 2 vrang.
I min strikkekurv ligger et vaskeægte hængeparti - ragsokker til ungerne. De mangler dem meget! Maria er måske ikke helt enig, hun er ikke så vild med de tykke sokker, men moren har bestemt, at de hører sammen med gummistøvlerne indtil det bliver varmere.
Vinterstøvlerne er blevet for små, det vidste jeg godt. Hvorfor det så kom som en kæmpe overraskelse for mig at sokkerne der blev strikket til dem i efteråret også er for små? Ja det ved jeg helt ærligt ikke.

Tilbage står at jeg "skylder" mine poder 4 nye sokker inden påskeferien er slut. Egentlig passer det meget godt, for programmet byder de næste par dage på en del kørsel fra og tilbage til noget påskehalløj, så det skal nok lykkes, måske der endda også kan blive et par til Vivians tørresnor.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hø hø, kender godt den der hovsa-fornemmelse mht podernes fodstørrelse.....og i butikkerne er alle sandalerne allerede linet op.....
Glæder mig i øvrigt til at se din Pisa.
:-) Britt