lørdag, april 22, 2006

Min lille prinsesse

I dag har været en skøn dag med solskin, fjanten i haven og en tur i svømmehallen, men sønnike har haft det lidt halvskidt. Hvor sløj han egentlig var gik først rigtigt op for os, da han lige efter aftensmaden bad om at komme i seng. Det sker ellers aldrig her hos os!
Håber at han har det bedre i morgen og får en ligeså god dag, som søsters aften har været. Hun har NYDT det! Det at være eneste barn og jeg må også indrømme at følelsen har været gensidig. Det er skønt at have tvillinger og jeg tror også, at Kristian og Maria langt det meste af tiden elsker hinanden højt, men .... Som tvilling skal der hele tiden deles. Vi forsøger at gøre det nogenlunde retfærdigt, men det lykkes ikke altid, det kan godt være hårdt.
I aften skulle der kun tages hensyn til én og hun var i topform. Vi har spillet Memo, lagt puslespil og læst Barbieblade; Lige en aften efter hendes hoved.
Nu ligger hun trygt under dynen og jeg vil krybe ind i sofaen; På programmet står endnu en Snowdrop, denne gang i en daughter version. Jeg håber, at hun kan li´ den, den er i hvert tilfælde lyserød.

4 kommentarer:

Linda sagde ...

Vi havde et motto da vores unger var mindre: divide and conquer. Vi delte os op med hver sit barn og lavede noget særligt (cyklede rundt om søen og spiste is/bagte kage/byggede lego i hele stuen). Der var en helt anden ro og særlig stemning over det og en weekend forekom meget mindre stressende. Og man var en smule tættere på hver af dem ;o)
Jeg er vild med alle dine små sokker, hvor er de fine!
kh Linda

Anonym sagde ...

Tak for svar på min blog, Helle.
Dale garn er allerede bestilt hos Viv. ;o)
Kh Lise

Anonym sagde ...

Hvor har du ret, børnene NYDER at være i centrum og få fuld opmærksomhed, som ovenikøbet er 100% positiv, da de jo ikke er nødt til at ty til narrestreger for at blive hørt ;-)

Den store herhjemme trænger gevaldigt til sådan en dag, og denne gang går turen vist til Tivoli, som vi heldigvis bor en spytklat fra ;-)

KH Julie

Anonym sagde ...

Sjovt. Jeg har selv fået samme tanke. Snowdrops vil gøre sig rigtig godt som prinsessevest:-) Den er jeg spændt på at se.
Kh.
Marie-Louise