torsdag, april 13, 2006

I den gode sags tjeneste

Vi har hjemmedag - ingen besøg - ingen gæster - bare tulle rundt .... Ungerne leder efter Holger og jeg hæfter ender i mere end én forstand. I jagten på et glimrende garn til Marias sokker mødte jeg den lille stak af bitte små sokker jeg har strikket til tørresnoren. De har nu fået enderne hæftet og er helt klar til afgang.

De første par sokker blev strikket efter Tutto´s opskrift som sikkert er ganske glimrende. Jeg har bare noget med ragsokker i den lille bitte model - de er simpelthen for søde. Så jeg er for gud ved hvilken gang vendt tilbage til de der 2 ret 2 vrang. Her to par i forårsfriske farver!





Jeg har strikket 5 par sokker men lavede 8 kort, måske jeg når at strikke de sidste inden deadline?
Sikkert for det er egentlig super hyggeligt med de der små hurtige projekter. Det passer lige med en halvlang tv-aften og så kan jeg også få testet udseendet på noget af det multifarvede strømpegarn der ligger i kurven.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er også vild med baby ragsokkerne! Godt nok bliver der lidt huller i hælen, men det i den størrelse kan det hurtigt fikses.....