onsdag, april 19, 2006

En lille flok sokker

Og nu gider jeg så ikke lige strikke mere rib i denne her uge!
Gi´ mig noget ret, noget glat eller noget helt vildt avanceret hulmønster .....jeg er ligeglad, bare ikke mere rib lige nu.

Det store par er til Maria, håber at lidt glimmer får dem til at glide lidt lettere på fødderne. Men jeg er ikke naiv og min datter er stædig, så de er strikket så tilpas store at de vil passe hende til efteråret. Med andre ord så er de alt for store til hende nu, men det opdager hun aldrig, for hun tager dem med garanti ikke på. Jeg ved det, men siger det ikke til hende. Nu ligger de i børnehavetasken og så kører vi lidt frem og tilbage med dem indtil det bliver lidt varmere. Så ryger de ind på hylden sammen med huer og vanter og når vinteren sætter ind næste gang vil de på magisk vis passe perfekt.

De 3 små par er til Vivians tørresnor. Stakken indeholder 8 par og nu kommer der ikke flere, så en af de nærmeste dage ryger de i postkassen.

Ingen kommentarer: