torsdag, januar 05, 2006

GAAA Along

GAAA Along - vanskeligt at sige men ikke umuligt. Lidt ligesom mit forsøg på af få tæppet færdigt - vanskeligt men ikke umuligt.
For mig gælder det om at smede mens jernet er varmt og pindene gløder. Men derudover har jeg meldt mig til en Along i Webstrik-regi - så er der måske et par stykker som vil give mig et los når gassen går af ballonen ??
I de sidste par dage har der dog været god gang i pindene - jeg lovede flere felter og her er de

Marian Tabler
Ginette Belanger
Barbara Selesnick´s felt er sådan set også strikket men ..... Jeg overså lige at det ikke skal strikkes på pind 4½. Opskriften skriver pind 5 og det tror jeg på - i hvert tilfælde er mit færdige felt ca. 5 cm mindre på hver led end alle de andre - også efter blogning. Det er en OMMER !! Heldigvis et af de hurtige :o)

Og så skylder jeg svar til Helle. Jeg strikker i Vital fra Hjertegarn. En superwash 100% uld som holder glimrende og ikke koster en herregård.

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Flotte felter, ærgeligt med Selesnicks felt. Tillykke med 1/3 af et GAAA :-)

Hvis du strikker Moriokas felt, så er det på de anbefalede pinde noget større end alle de andre.

Ulla

Helle Holst sagde ...

Hejsa Ulla

Tak for tippet. Jeg har endnu ikke besluttet om Moriokas felt skal med i min GAAA - jeg kan ikke helt finde ud af om jeg måske syntes at det er lidt grimt :o)

Helle