lørdag, november 19, 2005

Pulsvarmer KAL

Julie har inviteret til pulsvarmer knitAlong og den er jeg med på. I min kurv ligger nemlig et halvt tørklæde og garn til matchende pulsvarmere. Indtil nu et hemmeligt projekt fordi jeg egentlig troede at det skulle være en tys tys gave til min søster. Men nu er det jo blevet hundekoldt og jeg mangler et varmt halstørklæde ... så jeg snupper det selv og så må tiden vise hvad der kommer under træet til min kære søs :o)
Tørklædet er 30 masker af dette mønster på pind 10 og så ellers derudaf.
Så jeg forestiller mig at pulsvarmerne bliver ca. 40 masker på en lidt mindre pind og så derudaf til de når hele vejen rundt. Det er i hvert tilfælde planen. Og den skulle gerne holde - dels fordi det jo er koldt men også fordi jeg i den forgangne uge har købt det her hos Marianne
Det skal bruges til en Clapotis og jeg GLÆDER mig helt vildt til at komme igang. Det kan simpelthen ikke gå for stærkt - alt garnet er nu krydsnøglet og Randis smukke maskemarkører er fundet frem. Det bliver et skønt strikketøj!!! Tænk at man som voksen forholdvis fornuftigt væsen kan blive så kuldret over noget garn og nogle perler på snor - er det ikke skønt ??

2 kommentarer:

strikkeforsker sagde ...

Jamen det er skam noget lækkert garn det alpakka, jeg kan gå forstå, der strikkes i ekspresfart :-)
Ulla

Dorte sagde ...

uha uha .... det petroleumsgrønne garn ser godt nok lækkert ud - det kan der blive et knaldflot clapotis ud af !! Glæder mig til engang at se det færdige resultat.
kh Dorte