lørdag, november 12, 2005

Lige om lidt ....

lukker jeg for de sidste masker på denne hemmelige sag.
Lidt montage, en fransk vask og strygning og så er den klar til festen i næste weekend. Det har været en stor fornøjelse at stikke - og lad mig lige slå en ting fast - Den er strikket! Nu håber jeg bare at den lille prinsesse bliver glad - ja egentlig er hun nok temmeligt ligeglad, men så hendes mor og far da.
Hvorfor er det at jeg altid får den vildeste præstationsangst når min gave er homemade. Så tænker jeg at hvis nu jeg køber en lille ting så kan jeg godt være bekendt at give en hjemmelavet ting. I det mindste er der så en af tingene som kan byttes :o) Og hvor er det dog noget pjat !!!
Men jeg er helt klart mere sårbar - der er jo lagt sjæl og mange timers arbejde i en strikket ting - i forhold til et impluskøb fra Imerco.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg har det FULD-STÆND-DIGT lissådan! Og det hænger måske lidt sammen med de gamle dages acrylstrik? Hvor vi i dag nok er endnu mere tilbøjelige til at vælge rigtig lækkert garn til andre...men ingen tvivl om, at lige netop dette tæppe vil falde i rigtig god jord hos nybagte forældre, det kan de færreste mødre da nok stå for, royal eller ej. *s* Ellers bare giv dem baggrundshistorien, dét er da osse hyggeligt.