fredag, november 18, 2005

De enlige sokkes klub

Jeg er blevet helt vildt glad for at strikke sokker - jeg skulle åbentbart bare lige sparkes i gang - men, for der er et men. Jeg er mest glad for at strikke en sok af hvert garnnøgle. Jeg skal lige se hvordan zebraen, flamingoen og alle de andre ser ud. Én sok og så videre til næste derfor har jeg i denne uge brugt tid og energi på at lave ledsagere. Kristians zebraer var de første som gik ud på livets landevej sammen. Han blev bare så glad da jeg lovede ham at de var klar til børnehaven mandag morgen at jeg ikke nænnede at skuffe ham. Så det blev lidt sent søndag men hvad gør man ikke for en dreng som bare er begejstret for hjemmestrik :o) Søsters alpaca og mine crusoe sokker er færdige.

Tilbage er kun Marias sokker - hun er begrænset begejstret for flamingoen glimter ikke :o( Men de luner godt så hun overgiver sig nok, når det bliver koldt nok.

Og nu vi er igang med strømpegarnet så har Britt spurgt om garnet til prinsessesvøbet; Det løber ca. 200 meter, så det er sådan en mellemting.

Ingen kommentarer: