mandag, september 19, 2005

Nu er vi snart klar til vinteren

I dag har jeg været på indkøb for der skulle købes vinterstøvler. Og helt ærligt det er ikke super spændende. 1 par sorte og 1 par røde Trigger - 1 str. større end sidste år og det var så det ..... Men heldigvis gik tur forbi HH Garn - Jeg skulle bare lige kigge, ikke købe noget - yeah right :o)

Jeg har kigget i gemmerne efter garn til Flora men der var ikke lige noget - jo en masse i lyserødt, men ... Jeg vil gerne lave en til Maria og jeg syntes ikke at hun er supergod i pasteller, i hvert tilfælde ikke om vinteren. Hun og jeg er den blege del af familien :o) Omvendt er hun ikke begejstret for postkasserød, så nu prøver jeg om hun ikke kan lokkes med lidt superblødt mohair, sølvtråd og perler. Ingredienserne er her:

Jeg købte også en "lille smule" mere, men det holder jeg lige lidt for mig selv :o)

1 kommentar:

Vivian sagde ...

Dét ligner så afgjort noget der nok skal blive til en lækker Flora-dims !!! :-)
Dale-uldgarnet er jeg bare SÅ vild med at strikke i !!

KH Vivian