tirsdag, september 06, 2005

Jeg glæder mig i denne tid

Jeg ved godt at der er laaaang tid til jul, men jeg glæder mig alligevel. Glæder mig til jeg en skønne dag kan vise Temptation frem - i et stykke vel at mærke og lune mig i den skønne trøje i de kølige morgener på vej til arbejde. Trøjen er strikket færdig, men ligger nu i 3 dele i min strikkekurv. Jeg mangler at sy ærmerne sammen og fastgøre den til "kroppen" og ja så mangler jeg garn. Lige nu står det lysende klart for mig hvorfor der er meget længe siden jeg sidst købte et kit - i skabet ligger der en ufærdig poncho som også løb tør for garn. Men det havde jeg åbentbart glemt i kampens hede. Er der ikke noget med at kærlighed gør blind ??
Nu sætter jeg min lid til en ærlig designer, som vil stå ved, at der er lidt for lidt garn i det kit, og sender mig de 3 meter jeg mangler. Og så vil jeg i stedet for vise et billede af et "projekt", som jeg har været mere heldig med.

Ingen kommentarer: