fredag, juni 29, 2007

Mystery Stole 3

Fredag gik starten på Mystery Stole 3 og overalt på kloden greb ivrige strikkere ud efter pinde, garn og perler.
For mig var det en skøn begyndelse på en tiltrængt weekend – ugen der gik har været barsk. Jeg havde i den grad brug for et rigtigt lækkert strikketøj og det skal jeg lige love for at jeg fik!

Fantastisk opskrift, underskønt garn og vidunderlig strikkepind krydret med lidt perlefidlerier som det lille ekstra krydderi.

Jeg har lyst til at strikke og strikke derudaf, men samtidig sidder jeg også med en følelse af, at jeg bør spare lidt på den lille del som nu er frigivet. Der går jo en hel uge inden jeg kan komme videre når de her 100 rækker er strikket.
Hvis du endnu ikke er hoppet med på denne verdensomspændende knit-a-long så kan jeg kun opfordre til at du slutter dig til flokken. Den del jeg har set indtil nu er ganske vidunderlig.

Ingen kommentarer: