søndag, marts 25, 2007

Duracell

Om lidt går solen ned efter den skønneste weekend jeg har haft længe. Solen har skinnet fra en skyfri himmel. Skinnet på mine kinder mens jeg moslede i haven, skinnet ind af vinduerne som alle har fået en tiltrængt vask, skinnet på ungerne som tumlede i trampolinen og gik på opdagelse i krattet. Batterierne har fået et skud fra boven og vi er alle lidt mere klar til hverdagen når den banker på i morgen. Men inden da venter et par timers hygge i sofaen med en af de fire store og en god nats søvn i nyvasket sengetøj som dufter af forår.

Wiched er lige ved at være færdig - for 3. gang - der har været bøvl med størrelsen og lommen og ribben. Ja der har faktisk været en forfærdelig ballade med den trøje men nu tror jeg på at det er ved at være slut. Skulle den drille lidt mere i aften gør det ikke så meget, for efter sådan en weekend kan jeg sagtens håndtere lidt bøvl.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Yes, en vidunderlig weekend!!
KH Britt

Anonym sagde ...

Det lyder skønt! Jeg elsker også nyvasket sengetøj, som har hængt ude!

Anonym sagde ...

Det er bare den skønneste fornemmelse med nyvasket sengetøj, der er tørret udenfor. Åh, hvor jeg elsker duften og fornemmelsen af det knitrende rene linned.