torsdag, december 22, 2005

Nu er jeg klar

I hvert tilfælde så klar som jeg bliver til julen på denne side af højtiden. Den sidste gave er klar - ét tørklæde to go with pulsvarmerne.
I aften når ungerne er puttet og manden sendt på job vil jeg hygge mig med gavepapir og bånd. En stille aktivitet som jeg holder meget af.

Posten har været her med garn fra Kim Hargreaves og sørme om ikke også Charm er blevet færdig i ugens løb.
Den er skøn og jeg kunne godt finde på at lave en mere af slagsen en gang når jeg ikke har noget i strikkekurven :o) Spøg til side - den er et hit !! Og jeg er sikker på at du også vil holde meget af din Marie-Louise.

Ellers så går tiden med Amimono-toppen - inden længe er jeg ved ribben men jeg har indset at den ikke bliver klar til jul, så jeg har shoppet en anden lille ting. Og så vil jeg hygge mig med Snowdrop i resten af ferien. Jeg har haft så god en oplevelse med indkøb af den top at den virkelig fortjener at blive nydt. Det var så hyggeligt den lørdag formiddag i Jærgersborggade hvor vi shoppede, sludrede og kom langt omkring. Hvis du nogensinde kommer i nærheden så und dig selv en stor oplevelse - hatten af for Helga Isager. Og se du bare at komme afsted Vivian :o) Jeg glæder mig allerede til at se nyt fra hendes hånd.

Ingen kommentarer: