lørdag, januar 31, 2009

Glamour Girl

Og så var der strømperne, som jeg lovede Maria, at jeg hurtigt lige kunne strikke til hende. Det tog sådan set heller ikke så lang tid, da jeg først kom igang men .... desværre for mig og mit løfte gik der næsten 2 måneder inden jeg fik startet.

Maria plejer ikke at gide de hjemmestrikkede og jeg indrømmer blankt, at jeg flere gange undervejs tænkte, at jeg nok bare strikkede til kommoden. Men sjældent har jeg taget mere fejl, for de røg på med det samme og har siddet der lige siden.
Maria er glad - for de er bløde og blå - og glitrende. Jeg er glad - for de er færdige og fremstillet af garn fra fortiden. Og mere er der vist ikke at sige om de strømper.

Faktaboks

Garn: Fortissima Colori Disco Socka fra Schoeller & Stahl, frv. 03

Opskrift: Strikket efter sokkekompasset i Das Geniale Sockenbuch. Str. 33 strikket på pind 2½

Luxuz-O-Meter: Jeps!! 50 gram strømpegarn giver 2.5 %

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Så er der ikke et øje tørt! De er da også totalt bling-bling.
Knus,
Britt