søndag, januar 11, 2009

Hårbånd

Weekenden byder på gråt og trist vejr her i det nordjyske. Tykke tunge skyer ligger som en massiv dyne og afskærer os fra selv det mindste lille solstrejf. Jeg begynder så småt at længes efter foråret, men ved jo godt, at der er lang vej endnu - og så drejer det sig vel bare om, at få det bedste ud af det der er.

Under alle omstændigheder kan hverken ungerne eller jeg kan finde på nogen som helst grund til at vi skal ud i det der grå og sure, så vi bliver herinde. Og det er faktisk ikke så tosset.
De to mindste har nye spil i Nintendo´erne, de spiller og bytter og enes så det er en fryd, alt imens jeg leger med bånd og perler.

Jeg laver hårbånd – accesories med små fine blomster i tyl og satin. Hvide og sprøde hårbånd, som minder mig om foråret og de søde konfirmanter – og de kan købes i butikken.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

hej Helle! hjertelig til lykke med butikken! det er nogle fine ting du har derinde, håber det går godt med salg.
kh.fra Island
Frida