onsdag, januar 28, 2009

Lagersalg

Inspireret af den nyfundne orden blandt de igangværende strikkerier, kastede jeg mig i weekenden over mit råvarelager. Alt har været en fremme til grundigt gennemsyn og en overgang var det hele en smule kaotisk. Men nu er der sorteret, fotograferet og lagt tilbage i sirlig orden – både her og på Ravelry.
Der er opdelt efter art - alpaca, mohair, bomuld og uld i hver sin kurv i reolen. Isager resterne er endda blevet sorteret i farver og ligger nu i fine gennemsigtige poser og ..... Uha hvor er det rart med det der fulde overblik.

Mens jeg sorterede blev der lavet en bunke til fyret, en bunke til skolens håndarbejdslærer og så en lille bunke med det som .... ja som ikke fejler andet end at det er havnet i det forkerte hjem på det forkerte tidspunkt. Det ligger bare her og ligger. Min mavefornemmelse siger mig, at det ikke kommer på pindene her, men måske der er noget i bunken som kan få et aktivt liv hos dig?


10 nøgler Organic Merino Wool DK fra Sublime Yarns frv. 0118. Plus opskriftshæfterne The Sublime children´s knitting book og The exquisitely soft Sublime organic merino wool book

475 kr. incl porto

GARN OG OPSKRIFTER ER SOLGT !!!

10 ngl. Kauni 2.5/2, frv. W-IC Sort

Jeg har strikket med det ene ngl., det er trævlet op og krydsnøglet - og du får det billigt:o)

275 kr. incl forsendelse

4 ngl. Mohair garn fra Netto, frv. limegrøn

50 kr. incl forsendelse

GARNET ER SOLGT !!!

4 ngl. Fonty Kidopale frv. 303

150 kr. incl. forsendelse

2 ngl. Lucca Fino multicolor, frv. mux 94

100 kr. incl. forsendelse

GARNET ER SOLGT!!!

2 ngl. Lucca Fino Multicolor, frv. mux 92

Jeg har strikket med det ene ngl. - det er trævlet op og krydsnøglet - og du får det billigt:o)

75 kr. incl forsendelse

GARNET ER SOLGT!!!

1 ngl. Opal UNI Color, frv. 1418

40 kr. incl forsendelse

GARNET ER SOLGT !!!

3 ngl. Opal UNI Color, frv. 1417
120 kr. incl forsendelse
GARNET ER SOLGT !!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Helle, den der Opal farve 1418 - hvilket partinummer er det?
Hvis det er den samme som de to jeg har i forvejen vil jeg meget gerne købe den - så hold den lige lidt til mig, ikk?
Knus,
Britt

Tine sagde ...

Man får sådan en dejlig ro i hovedet, når der er orden omkring en.
Sådan har jeg det ihvertfald :-)

Dejligt garn du har til salg.
Meen jeg mangler vist ikke :-)