lørdag, januar 31, 2009

Åge the Måge

Gennemgangen af mine strikkerier afslørede med al ønsket tydelighed, at jeg havde gang i pænt mange projekter. Jeg vidste det egentlig godt, for jeg er ikke specielt diciplineret i min omgang med strikketøj. Jeg kaster mig ud i nye projekter uden nærmere tanke på, at jeg allerede har mange andre ting på pindene. Og sådan er det!
Det plejer ikke at genere mig men ... da jeg rundede 10 WIP meldinger på Ravelry, blev det alligevel for meget.

Så jeg inviterede MonteringsÅge med hen i sofaen en aften – og nu er der sørme lagt op til en hel lille parade af afsluttede projekter her på bloggen.

Først var der 4 løse ender som skulle hæftes på disse sokker.

Faktaboks

Garn: 4-fädig Color fra Regia frv. 5025

Opskrift: De mindste ragsokker fra Strik & sy til den lille ny, strikket på pind 2½

Ændringer: Strikket med boomeranghæl og -tå

Luxuz-O-Meter: Ja da! 20 g lagergarn forøger Luxuz-O-Meteret med 1 % - og så sker der endelig lidt på den front også

Ingen kommentarer: