onsdag, maj 07, 2008

Baby Moc-a-Soc

Fordi ...... tja ...

Fordi de så så nuttede ud på billedet.
Fordi jeg ikke kunne modstå fristelsen til et lille hurtigt strikketøj.
Fordi jeg lige havde de rette rester i gemmerne.
Fordi jeg manglede et april projekt til de 12 – og mente at et par babyfutter, lige var det jeg kunne nå.

At jeg så ikke nåede til fotografering og annoncering på bloggen før det for længst er blevet maj – ja se det er en helt anden sag.

Faktaboks

Garn: Isager Alpaca Wool frv. 019 og Isager Spinni frv. 10S - rester fra Parasol. Og så lidt Tweed 300 fra Pulsendesign. 100% uld frv. 304 - fra dengang jeg strikkede sutsko.

Opskrift: Baby Moc-a-Soc fra BEKAHknits

Ændringer: Jeg har vendt den inderste ribkant indad og syet den fast.

Luxuz-O-Meter: Jeps - 26 gram rester giver 1,3 %. Luxuz-O-Meteret er oppe på 77 % -jeg mangler bare lige at få opdateret tælleren.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor ER de bare fede, de sutter. Jeg kan godt forstå at du bare måtte lave dem.
Knus Britt

Anonym sagde ...

De er skønne! Jeg er også bagefter med et april projekt. Lige nu vil jeg bare i seng. G'nat. knus Mette

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Dem kan jeg godt forstå, du bare MÅTTE lave; de er da bare for skønne.

KH Tina

Tina Olsen sagde ...

de er da for lækre...det er nok de sødeste futter jeg i mit liv har set;-))
Go weekend

Anonym sagde ...

Meget nuttede :-)
Stine