fredag, februar 29, 2008

Weekend ....

Sidste weekend var jeg på glaskursus og endnu engang var det en fantastisk oplevelse. En hel lang lørdag i et skønt glasværksted med inspiration og dejligt selskab allevegne. Det var skønt – og ja jeg har allerede booket næste aftale.

Vi var flittige den lørdag og der er mere end det på billedet. Måske kommer der frem på bloggen – måske ikke, det vil tiden vise; Jeg har i forvejen rigeligt med hængepartier.
Der er noget med en lovet how-to-do a Tool Book, noget med nogle fødselsdage som gik hen over hovedet på mig og .....
Jeg havde ellers de bedste intentioner, men så trykkede det nordjyske sundhedssystem speederen i bund.
Efter næsten 7 måneder på venteliste til en forundersøgelse, som skulle afgøre, om Maria skulle have fjernet mandler og polypper – ja så gik der faktisk kun 3 dage før vi checkede ind til operation.

Alt er gået fint – faktisk meget bedre end forventet. Hun er en sej lille pige hende min Maria, men dagene på sygehuset har drænet mig totalt for energi. Jeg er kommet håbløst bagud på alle fronter, og glæder mig i den grad over, at jeg nu kan se frem til en tiltrængt weekend uden planer overhovedet. Jeg ved, at der nødvendigvis skal lidt huslige aktiviteter på programmet, men ellers vil jeg bare nyde et par dages frihed – og så måske tage en lille svingom med halen af hængepartier?

Håber I må få en skøn weekend

7 kommentarer:

Sanne B. sagde ...

Holmegaard go home!
De er da supersøde dine lysestager. Kan godt li' at du har beholdt det klare look og ikke kommet farve i.
kh
Sanne B

Fru Larsen sagde ...

Rigtig god bedring til din Maria og god weekend til jer begge.
Jeg kan se I har fået lidt forår indendøre, dejligt!!!

strikkeforsker sagde ...

Flotte lysestager, som Sanne er jeg vild med ufarvet glas.
God bedring til Maria

Anonym sagde ...

I lige måde, søde. Glæder mig at operationen er gået fint. knus Mette

Anonym sagde ...

7 mdr, det var ellers lidt af en ventetid. Håber det var ventetiden værd - indgrebene har haft deres gode effekt her i huset.
Hvor er du god til det glashalløj.... du er vist sådan en multimulti der kan det hele. Har du monstro også lavet noget i ler?
God weekend!
kh Linda

Anonym sagde ...

Helle, dit multitalent!! Smukke sager - er vintergæk-stagerne også fra din hånd? De er bare søde.
Også god weekend til dig - og bedring til datteren.
Knus,
Britt

Helle Holst sagde ...

Tusind tak for roserne og ønskerne for Maria.
Hun har det godt men begynder at glæde sig til hun mandag morgen igen må komme i skole:o)

@Britt - de små vaser er også en del af lørdagens produktion. Jeg lavede en hel lille hær af dem, så er jeg dækket ind med værtindegaver den næste måneds tid:o)

Knus Helle