onsdag, februar 06, 2008

Glas Art

Mine abekatte er kommet hjem – altså de to af glas jeg lavede på kurset i sidste uge.
De har været en tur igennem en meget varm ovn og i den proces er der et par øjne, som er gledet lidt ud. Der er også lidt med vægtfordelingen, som betyder at de er nødt til at stå med meget bøjede knæ for ikke at gå på snuden. Men .... de er mine og jeg elsker dem!!

Tilmeldingen til det næste kursus er sendt afsted. Jeg glæder mig helt vildt men der går et par uger endnu, så indtil da må jeg nøjes med nyde forventningens glæde. Og det er heller ikke så ringe endda.

15 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dem ku' du sagtens sælge til mig! De er bare så søde :-)

Jane sagde ...

Det er bare supersøde... ka' godt forstå du er glad for resultatet..

Anonym sagde ...

Der er da heller ikke andet end grund til at knus elske de to abekatte. De er skønne, Helle. knus Mette

strikkeforsker sagde ...

De er rigtig fine, hvis de nogen sinde får brug for asyl må de godt bo hos mig ;-)

Anonym sagde ...

Der er da bare noget så fede de aber. Jeg kan godt lide det lidt fjollede look, inkl udflydte øjne!
Kan godt forstå du glæder dig til næste omgang.
KH,
Britt
...der befamler ToolBook lige nu....den er skøøøn...10000 tak!

Kludemutter sagde ...

Modtager du bestillinger, de er bare SÅ søde/sjove.

Vivian sagde ...

Hold k*** hvor er de bare gode!!!

KH

Anonym sagde ...

Hvor er de flotte!

Susanne sagde ...

De er skønne ! Endnu en side af dit multitalent er afsløret :o) Glæder mig til at se hvad næste kursus kan frembringe.
Kh
Susann

Merete sagde ...

Sikke nogle søde og sjove abekatte!

Anonym sagde ...

Hvor er de herlige. Man bliver helt glad :-)

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Jeg tror bare, du skal starte en masseproduktion ;o) Det må være spændende at arbejde med glas - kan godt forstå, du glæder dig til næste omgang.

KH Tina

Anonym sagde ...

Aj, hvor er de søde Helle. Jeg har altid godt kunne tænke mig at prøve at puste glas, men man er jo nød til at sætte nogle grænser for udfoldelserne. Man/ jeg kan desværre ikke det hele.

Anonym sagde ...

Aj, hvor er de søde Helle. Jeg har altid godt kunne tænke mig at prøve at puste glas, men man er jo nød til at sætte nogle grænser for udfoldelserne. Man/ jeg kan desværre ikke det hele.

hanneb sagde ...

Eiii, hvor er de skønne. Kan godt forstå du glæder dig til det næste kursus, det lyder da rigtig spændende.
KH Hanne
PS. Også dine små rosennålepuder er bare så søde