torsdag, februar 14, 2008

Måske

Måske er det fordi solen i dag skinner fra en smuk blå himmel? Måske er det fordi jeg trængte til en overdreven modpol til mit arbejdsliv, som lige nu er trist og gråt?

Måske skal jeg ikke bruge så meget energi på at finde ud af hvorfor? Og blot nøjes med at konstatere, at jeg i dag har tilbragt en vidunderlig hjemmedag i selskab med stof, bånd og perler i overdreven stil.

Egentlig ved jeg ikke helt, hvad jeg skal synes om det her bogomslag. Det er faktisk slet ikke min stil med al den der overdådige romantik. Men det var skægt – og kostede mig ingenting. Alle ingredienserne er fundet på lageret og tiden tæller ikke i det her regnskab, for det var timer med glæde.
Inde under alle blomsterne, palietterne og perlerne gemmer sig en lille notesbog med rene hvide sider; En lille bog til skitser, idéer og andet godt. En bog som også bliver mit 2. projekt til de 12.

Jeg tænker på, om jeg måske skulle pøse endnu flere blomster, palietter og perler på, så bogen bliver sådan for alvor for meget? Eller om jeg bare skulle se at få lavet én mere? Maria ville elske sådan en dagbog.



8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg synes den er så herlig!!!
Bravo!

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Den er da rigtig sød, men også meget romantisk... helt rigtig på en Valentins dag ;-)

Kh Karen S

Fru Rønne sagde ...

Sunde tanker! Godt, du ved, hvad der kan bringe dig ro og glæde. Det er vigtigt at kunne, og fornuftigt, når man har det "svært" på andre fronter.
Og superflot produkt, du fik ud af din "terapi-dag"

Made By Dorthe sagde ...

Jeg synes at den er super smuk!!!

Fríða sagde ...

jeg synes den er vidunderlig smuk og kunne virkelig godt tænke mig én af slagsen. så, jeg stemmer for du laver én til.
kh.fra Island
Frida

Anonym sagde ...

Den er så fantastisk fin, den bog. Man kan næsten se på den at den er blevet til i ro og glæde og umage.
Jeg er heller ikke til romantik-halløj - men den der er altså fin!
:-) Britt

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Det ligner rigtig hyggeligt pusse-nusse-arbejde. Hvis man er det romantisk look, har den da bare lige "det".

Håber det snart bliver bedre med jobbet.

KH Tina

Fru Larsen sagde ...

Jeg syntes ikke du skal komme mere pynt på, den er rigtig sød som den er. Vil være en god ide til dagbog.
Hvad med at lave dem som billeder til ophæng??