søndag, oktober 15, 2006

Sweet dreams

Så kom Kristians drømmefanger også på plads - den blev klar lige i tide til at sortere drømme lørdag aften og .....Natten har været rolig! Hvad end det er der virker - så virker det og vi er alle glade.

Kristians totem blev efter hans eget valg et lille stykke kaninskind og 3 blå perler. Kaninskindet er ikke fra egen jagt, blot et levn fra en gammel halskæde men symbolværdien er styrke og mod og det har han brug for. Kampen mod det natlige monster i form af Svampebob Firkant har været hård. Perlerne stammer som Marias fra en mor-barn buket vi fik da han blev født.

Processen har været skøn og jeg er rigtig glad for at jeg fik en anledning til at kigge lidt nærmere på indianernes filosofi. Der er mange skønne tanker som jeg ikke vidste det mindste om for bare tre dage siden.

4 kommentarer:

Susanne sagde ...

Hvor er de søde, de drømmefangere, hmmm måske jeg sku' lave én til mig selv. Jeg har de vildeste drømme for tiden :o) Tror også jeg ku' drømme grimt om ham svampefyren..... Der er noget uhyggeligt over ham. Kh Susanne i Silkeborg

Anonym sagde ...

Endnu et smukt eksemplar!
Ja, indianerne kan et og andet!
KH Britt

Anonym sagde ...

Selvom anledningen ikke er den mest sjove, så har I da fået noget godt ud af hele processen. Håber I snart slipper for de natlige mareridt.

KH Tina

Anonym sagde ...

Dette var to fantastiske innlegg, og drømmefangerne er uansett nydelige og spesielle og svært personlige. Om de virker fordi barna tror de virker eller om det er noen annen grunn kan vel så være det samme? Hilsen Fuglemamma, en nordisk hemmelige venn fra Norge. www.fuglemamma.sprayblogg.no