lørdag, september 02, 2006

Zip, zero, nothing

Intet, absolut intet nyt på pindene - et par halvfærdige sokker er alt hvad jeg har i min strikkekurv og det er ikke super inspirerende; Jeg ved det godt.
Jeg kan ikke friste med lækre nye efterårsmodeller eller fantastisk garn men jeg kan så meget andet - Jeg kan samle møbler! Endda den udfordrende slags fra Biva hvor der altid mangler en skrue - og så er det ikke engang løgn:o)
Og jeg kan med ren samvittighed sige at jeg nyder det. Møblerne skal nemlig stå på ungernes nye værelser, et projekt jeg har glædet mig til mindst ligeså meget som dem. Jeg elsker at lave børneværelser! Og har fra start af meddelt herren i huset at det her vil jeg gerne lave alene - altså alene sammen med ungerne. Han står dog klar på sidelinien hvis der skulle mangle en ekstra hånd, men han er ikke med på samråd.

Kristian og Maria har tegnet ønskesedler, vi har kigget farvekort og lagt planer.
Maria ønskede lyserødt, glimmer og guld - ikke noget dårligt valgt for en pige på 5 år - så det har hun fået. Det meste af dagen har vi skruet, hamret og malet, så hun kunne få lige præcis det pigekammer hun ønskede sig. Og jeg tror det lykkedes - hun har i hvert tilfælde tilbragt hele aftenen derinde sammen med Barbie og Anne Gadegaard.

Det har været en lang dag; Jeg snupper lige et par runder på en sok og så er det vist go´nat. I morgen er der endnu et værelse - der står Pokémon og Yo Gi Oh på ønskesedlen ......

Ingen kommentarer: