søndag, december 02, 2007

Key Strap

I ugen der gik, ankom der nye forsyninger fra Panduro – en skøn kasse med materialer til mange timers underholdning for både store og små. Jeg har kastet mange lange blikke mod den kasse, men der har bare ikke været hverken tid eller lejlighed, ikke før nu.

Der er faktisk ting i kassen som jeg havde mere lyst til at tage hul på, men jeg har brug for en lille ting til et pakkespil på fredag – og det blev så denne key strap.

Lidt bånd, en karabinhage og en håndfuld perler – det er ikke den store kunst. Men i en tid hvor der er lidt langt mellem skriblerierne på bloggen, fordi det meste af det jeg laver er hemmeligt – ja så må I altså tage til takke med dette minimalistiske projekt. Til gengæld kan jeg love, at det ikke bliver sidste gang I hører om Panduro-kassen.

1 kommentar:

Sanne B. sagde ...

Åh ja, Panduro er bare en af yndlingsbutikkerne. Glæde rmig til at se hvad der mere er i kassen.
kh
Sanne B