tirsdag, oktober 16, 2007

Hvad posten bragte

Ja ja jeg skal nok ....løfte sløret for hvad posten har bragt mig.
I går da søsters tørklæde blev færdigt, gav jeg endelig mig selv lov til at hul på kassen med de nye forsyninger men på én betingelse. Der ligger en stak med projekter som kun lige mangler den allersidste montage – og der skal gøres mindst ét af dem helt færdigt hver dag.

Nå men .... tilbage til kassen. Det hele startede med, at jeg i Næstved så Janes skønne Super Karla sjal. Det har jeg kigget på længe og da jeg først fik set, hvor smukt det i virkeligheden er, ja så kunne jeg ikke stå imod længere; Der var behov for lidt Kauni effekt.

I min søgning efter garn opdagede jeg pludselig det nye tykke Kauni og tænkte, at det ville være perfekt til et filteprojekt, jeg længe har haft i tankerne - Noni´s Adventurebag. Opskriften har jeg haft i huset længe, men garnet har jeg indtil nu ledt forgæves efter.

Og da jeg så alligevel var i gang, ja så røg der også lige et kit fra Navia i kurven. Et lille hurtigt projekt, som passer perfekt til min efterårsferie; Det er nemlig også en lille hurtig én af slagsen.
To dage var alt der kunne blive i denne omgang og i morgen venter atter en dag med potter og pander. Så meget desto mere grund til at nyde dagen i dag, i fulde drag sammen med familien og en enkelt futsko.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Gode ting - rigtigt gode ting, Helle!! Super Karla skal også på pindene her på et tidspunkt og de sutsko har jeg også kigget på mere end en gang - de er SÅ fine. Er garnet lækkert?
KH Britt

Anonym sagde ...

de sutsko er bare så fine, Helle:-) God dag.
/Marie-Louise