fredag, juli 20, 2007

Clue 3

Fredag er Mystery Stole dag; Den næste del af mønstret bliver frigivet lige om lidt og jeg er klar.
Reddet på målstregen af en fridag hvor formiddagens solskin blev nydt udenfor med benene oppe.
Egentlig burde det være en smal sag at få strikket de 50 rækker fra clue 3, det er trods alt én hel uge siden jeg gik igang men .... det står sløjt til med strikkeriet i disse dage.
Jeg er træt og jeg trænger til ferie. Det er en sej kamp at komme igennem hverdagens trummerum men nu er det heldigvis også snart slut. Det varer kun en lille bitte uge mere før jeg slutter mig til resten af familien, som for længst er gået over i ferietempo. De tuller rundt og laver ikke mere end allerhøjst nødvendigt - og jeg tror skisme at jeg slutter mig til flokken.
Et par dage helt nede i laveste gear er sikkert lige det der skal til.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lavt gear - det kan anbefales!! Jeg er så småt ved at varme op til lidt højere gear igen - nu er min ferie nemlig snart slut...
KH Britt

Jette sagde ...

Hej Helle
Håber du nyder din ferie, med masser af strik, og forhåbentlig får rigtig godt vejr. Er selv lige startet på arb. i dag efter en ferie, hvor vejret gjorde, at der blev strikket rigtig meget.
Mvh Jette