fredag, august 29, 2008

Nå ....

Det var en skøn kasse, jeg i formiddags bragte hjem; Fyldt til randen med lækre ting og stager - og jeg er svært godt tilfreds med mig selv. Der var ingen grimme overraskelser, ja altså bortset fra den ene stage, som i går faldt ned fra sin form i ovnen og gik i 3 stykker. Med mit held må det vel siges at være nådigt sluppet.
Jonna fortalte mig, at det aldrig er sket før – helt ligesom Bjørn i går aftes fortalte mig om bilen. Det sker bare ALDRIG! Nå ......

Jeg ville gerne vise jer hele kassen, for der er superfede ting imellem. Men det meste er tænkt som decembergaver og jeg vil gerne kunne overraske til den tid, så I må nøjes med de her to små blå fiduser. Et lille eksperiment jeg lavede til allersidst af lidt glas som blev tilovers. Jeg ved ikke helt hvilken funktion de har, hvis de overhovedet har nogen? – Udover at pynte, så det gør de nu i min stue.
Jeg nåede lige at sætte dem frem og nyde et ganske kort øjeblik. Så ringede telefonen og Maria og jeg har tilbragt eftermiddagen hos lægen, alt imens der blev lappet på et hul i hendes hoved.
Thank God it´s Friday!

5 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Flotte - hvad med at sætte et par fyrfadslys på dem. De der fyrfadslys der er i klare holdere?

Anonym sagde ...

De er skønne - jeg kan lige forestille mig at de andre sager er mindst lige så skønne!
God weekend!
KH Britt

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Du kan altså bare et eller andet med det glas der - de er superflotte.

Sikke en omgang med din bil. Kan godt forstå, det spøger i dit hoved, hvad der ville være sket på motorvejen....

Håber Maria er ok igen.

KH Tina

Tine sagde ...

Meget fine glas ting.
Hvis de andre ting, du har lavet er lige så flotte, er der nogen der bliver glade til december.

Sanne B. sagde ...

Hej Helle,
Jeg har givet dig en award, se min blog.
kh
SanneB