torsdag, februar 02, 2006

Inka drømme


Da jeg så denne trøje første gang blev jeg forelsket, sådan helt og aldeles forelsket.
Trøjen er skøn, fantastiske farver, tøset uden at være putte-nuttet og pinde nr. 6 - altså et overskueligt projekt. Jeg vil tro at kalenderen på det tidspunkt skrev august og jeg tænkte at det kunne være en perfekt efterårstrøje til Maria.

Opskriften er gratis og kan hentes her. Pindene havde jeg klar i krukken, jeg var klar til at gå igang, manglede bare lige garnet og se ..... Det har jeg så gjort i mange måneder. Jeg har spurgt her, der og alle vegne men uden resultat, indtil jeg kom i tanke om internettets fortræffeligheder. En rask lille googlesøgning og vupti - så var der 4 nøgler på vej til mig herfra. Nu tror jeg nok at jeg har lært det til næste gang :o)

Og så bliver det da bare en rigtig dejlig forårstrøje i stedet for.

Ingen kommentarer: