søndag, februar 26, 2006

Finito

Så blev hun færdig - mit olympiske projekt - den kære Violet.
At blusen er strikket under Torinos vinterlege burde være tydeligt for enhver; lidt sommerkulør på armene vil pynte gevaldigt :o)
Efter midtvejskrisen hvor der blev strikket først den ene vej og så den anden vej, er selve montagen gået helt og aldeles smertefrit. Hvis bare ærmegabene strikkes 12 cm så passer de perfekt til ærmerne. Jeg har hæklet trøjen sammen og det er blevet rigtig fint. Kanterne er blevet smukke og det lange ribstykke i striber er skønt. Ja faktisk er jeg svært tilfreds med denne bluse og er lige nu en lille smule bitter over at den skal i postkassen. Måske jeg skulle lave en mere til mig selv - og så måske skifte navn på min weblog til "Amimonos uofficielle fansite". Lige om lidt kommer der nemlig en Snowdrop.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er vel nok bare flot!! Hvis det var mig, der havde strikket den, ville jeg med garanti gi' mig selv en guldmedalje...tillykke :-)

strikkeforsker sagde ...

Flot! og tillykke med guldet.
Aaaaah der gik et lys op for mig. modellen paa Amominos hjemmeside har "korset" paa... Den ligner en sjaelevarmerting der... F.... modefotografer.

Ulla

Anonym sagde ...

Den klæder dig virkelig - kan godt forstå du gerne vil beholde den. Jeg synes også den er meget flottere end jeg havde forestillet mig ud fra Amimonos eget foto.
:-) Britt

Susanne sagde ...

Uhh - den er blevet lækker :-) Ku' også godt friste mig... Skynd dig at lave én til. Tillykke med en fortjent guldmedalje. Kh Susanne