torsdag, februar 23, 2006

Back to basics

I dag har jeg været på tøse-shoppe-tur med en kær kollega efter arbejde. Fædrene var sat på hente børn tjansen - og vi skulle i princippet bare helst være hjemme til aftensmad. En luksusdag for to småbørnsmødre som blev nydt i fulde drag. Egentlig var jeg bare med som hende der vender tommeltotten op eller ned, men ... Der var billige langærmede t-shirts. I ved den der slags som man må have én af i hver farve. Jeg stoppede efter 4 - viste jeg ville blive glad for dem og det er jeg også, men der mangler ligesom et eller andet.
Pludselig - lige midt i opvasken - stod det lysende klart. Jeg ved det, ved hvad det er der lige mangler og jeg kan selv lave det. Opskriften er i reolen og jeg tror bestemt at jeg har noget garn i en gul pose som kan bruges.

2 kommentarer:

Susanne sagde ...

Åhh - nu er jeg nysgerrig :o) Glæder mig til at se HVAD det er !
Kh Susanne

Anne sagde ...

T-shirts kan man aldrig få for mange af, så 4 er i orden!
Er vi ude i noget tørklæde/vest/sjal-noget her?? Venter spændt på nærmere oplysninger ;-))
Kh Anne