lørdag, juli 02, 2011

Opsamlingsheat


Det er efterhånden ved at være længe siden, jeg sidste var her forbi. Det beklager jeg - men hverdagen kom forbi og den havde travlt.

Nu er det heldigvis slut med at det der hastværk. Ferien er skudt igang og det er skønt; Både for børn og voksne!

Sidst jeg var her, strikkede jeg huer til små cubanske børn. Bitte små huer, som forlængst er sendt herfra. De sidste 3 her ligner alle de andre ret meget - og indrømmet der er ikke meget nyt at berette på den front.


Jeg viser dem egentlig også kun, fordi de gemmer på procenter til Luzux-O-Meteret, som er lige ved at være fyldt op. Og vist egentlig ikke mangler ret meget mere end et lille bitte baby projekt, før det rammer 100 procent.

Faktaboks:

Garn: Bomuld af ukendt oprindelse

Opskrift: CPAP-hue

Ændringer i opskrift: Næ.

Luxuz-O-Meter: 30 gram giver 1,5% til Luxuz-O-Meteret.

Ingen kommentarer: