tirsdag, august 30, 2005

Hvor kan jeg købe et par ekstra timer?

Med to 4-årige og en mand som har travlt på arbejde kniber det med de 24 timer i døgnet for tiden. Jeg skal trods alt også sove lidt og passe mit arbejde - dybt frustrende når jeg nu allerhelst ville svømme væk i de nyindkøbte kits. Temptation ankom i går og jeg har kun pillet lidt.












Butikkerne havde lukket da jeg opdagede at jeg ikke ejede en pind nr. 12. ØV !!! Havde ellers forestillet mig at jeg bare lige kunne lave strikkeprøven i går aftes.

Pindene blev købt på vejen hjem - og 2 malebøger plus tusser. Kald mig bare naiv men så forestiller jeg mig at jeg lige kan lægge sidste hånd på Trinket inden aftensmaden. Og når så ungerne er puttet - ja så ....

vil tiden vise om det går som præsten prædiker.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Helle

Velkommen til blogverdenen. Glæder mig til at følge med her.
Håber for dig at du får tid til Temptation i afen.

Mange hilsner Lise

Anonym sagde ...

Hej Helle.
Det der kender jeg godt. Jeg er mor til tvillinger på 3 år og der er ikke mange stille stunder i vågen tilstand. Tillykke med din blog- glæder mig til at læse mere.
KH.
Marie-Louise