søndag, januar 16, 2011

Ginger

Ginger er egentlig et "gammelt"november strikkeri; En skøn lille ting skabt i tæt samarbejde med min søster.

En rest Alpaca 1 fra hendes lager viste sig at matche perfekt med et nøgle Alpaca 2 hos mig.
Skønne garner i en lækker farve, men resterne var små og rakte kun lige til de her "halvhandsker". Skafterne er lange, som i rigtig lange - og med "3-ret-3-vrang-rib" var der dømt ægte tv-strik; Strik som jeg fik lov til at nyde. Og da de sidste ender var hæftet tog min søster så over.

Faktaboks

Garn:
Alpaca 1 & 2 fra Isager frv. 013

Opskrift: Ginger fra Amimono Knit Collection 2010. Strikket på pind 3, one size.

Ændringer: Ingen.

Luxuz-O-Meter: Jeps. Mit bidrag til handsker bestod af 50 gram Alpaca 2 - og det giver 2,5 % til Luxuz-O-Meteret, som nu er kommet op på 86,15 %.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

De ser lækre og varme ud!

Lis sagde ...

Dejlig farve du har strikket dem i, ser rigtig varme og lækker ud