søndag, marts 06, 2011

Lørdagssysler

En aften i sofaen med MGP som baggrundsmusik, var lige det der skulle til, for at endnu en stak huer blev klar til afgang. Der er hæftet ende og hæklet snore - og ja jeg ved godt, at det er ved at være lidt triviel læsning, men sådan må det være.
Og det bliver ved lidt endnu - for jeg har fundet endnu en lille rest bomuld.

Faktaboks:

Garn:
Bomuld af ukendt oprindelse

Opskrift: CPAP-hue

Ændringer i opskrift: Næ.

Luxuz-O-Meter: 47 giver 2,35% til Luxuz-O-Meteret, som nu står på 96,8% - og der er ikke langt til de 100.

2 kommentarer:

Elsebeth - mit-stuff sagde ...

Det var også lige det jeg strikkede til MGP. Og følte mig lidt sjov, for børnene gad ikke at se det, så jeg endte alene tilbage. De er hyggelige at strikke, og jeg kan ikke lade være at strikke "overlevelsestanker" ind i huerne, som de små kan få i Cuba.

Lise sagde ...

Hvor er dine huer bare fine. De gråblå er fantastiske! Jeg strikkede 10 huer ud i en køre, uden at tænke på hvor kedeligt det er at fremstille 20 snore i træk. Du er smartere, og gør dem helt færdige efterhånden, ser det ud til.